Close this notice
Warning!

Waarschuwing: u bevindt zich in het bhack.net archief, verwacht niet dat al deze website's volledig naar behoren werken
Warning: You are currently inside the bhack.net archive, do not expect all these website's to work properly

RPGfamilie forum forum index RPGfamilie forum

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

De zonnetjes...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RPGfamilie forum forum index -> Zonnetje in huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
absolutlycharmed
Global Moderator


Geregistreerd op: 26-4-2006
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 5:24 pm    Onderwerp: De zonnetjes... Reageer met quote

Tuurlijk zijn er al zonnetjes geweest, op het oude forum.
Om hun niet in de schaduw te zetten, word hier alles bijgehouden:D
Ook nieuwe zonnetjes kunnen hier hun intervieuw posten.

Vera Vilijn

Naam:
Vera Vilijn of Marieke

Plek in de familie:
Moeder van 11 kids, en ook nog tante van uhm... veel neefjes en nichtjes maar die vergeet ik altijd :S behalve loena natuurlijk (is vriendin van mij)

Ben je gelukkig in de familie?
jazeker alleen die stomme drempel moet weg...

Betekend de familie veel voor je?
heeel veel, het is heel gezellig op msn, en op de web-log.

Wat is je lievelings....
snoep: SUIKERBOONTJES!!! echt waar... al voor dat ik hier kwam
normaal eten: eerst lasagne, maar dat heb ik te vaak gehad, dus nu boerenkool.
dier: BEER BEER BEER die zijn zooooo lief en draken zijn ook altijd mooi...
plek: hmmm... achter de pc
kleding: spijkerbroek. ik heb een stuk of 9 spijkerbroeken
kleur: rood, of zwart.

Als jij een krijtje zou zijn, welke kleur zou je hebben en waarom? krijt is cool, op school rasp ik het altijd. met een schaar, en dat poeder doe ik in een doosje. en het vreemde krijtje dat dan overblijft, dat leg ik terug, maar als ik er zelf een zou zijn, dan zou ik een bruine zijn, want die rasp ik nooit, dan zit ik veilig (heel verhaal over een krijte...)

Wil jij nog wat zeggen?
ja, ik wou graag mijn ouders bedanken, en natuurlijk iedereen die mij gesteunt heeft en op mij gestemt heeft... en ik houd van mijn hele familie gewone en rpg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RPGfamilie forum forum index -> Zonnetje in huis Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group